... με τέτοια λιακάδα....
Ο καιρός προστάζει βόλτες εκτός του άστεως,
κύλισμα στο χορτάρι,
κι άλλες βόλτες μετά.... με παρέα ή άνευ, η άνοιξη προελαύνει
(δεν την ένιωσα ακόμα, αλλά μου το είπανε)
Όσοι μπορείτε, παρατήστε το surfing και το blogging και τραβάτε για όπου λέει η καρδούλα σας. Κάντε μια βόλτα και για τον Παππού.
Κι εγώ εξ ανάγκης γράφω, αυτά και μόνο - βαριέμαι ασύστολα τον εμβριθή και δοκησίσοφο εαυτό μου, τέτοια μέρα...
όλα τα πήρε το καλοκαίρι
-
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τ’ άγριο μαλλί σου στην τρικυμία
το ραντεβού μας η ώρα μία.
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τα μαύρα μάτια σου το μαντίλι
την εκκλη...
Πριν από 2 ημέρες