Φωτογραφίες τραβηγμένες την προηγούμενη εβδομάδα στο ανάκτορο Charlottenburg του Βερολίνου.
Περισσότερες στα Φωτογραφικά τετράδια.
όλα τα πήρε το καλοκαίρι
-
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τ’ άγριο μαλλί σου στην τρικυμία
το ραντεβού μας η ώρα μία.
Όλα τα πήρε το καλοκαίρι
τα μαύρα μάτια σου το μαντίλι
την εκκλη...
Πριν από 4 ημέρες
3 σχόλια:
ή αλλιώς:του έρωτα και της σκιάς.Ωραίες φωτογραφίες,για να ταξιδέψω λιγάκι.Καλά Χριστούγεννα αν δεν τα πούμε ξανά μέχρι τότε.Και να σου πω...είσαι πραγματικά παππούλης;
:)
Μπα,δε νομίζω...
;))
.....
Καλά Χριστούγεννα, αν δεν τα πούμε!
σ ευχαριστώ!Ευχές κι από μένα!
Δημοσίευση σχολίου